خبرگزاری کار ایران

واکنش افخم به بیانیه اجلاس وزرای خارجه شورای همکاری در جده

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۳۸

سیاست اصولی ما در قبال کشورهای حوزه خلیج فارس، رعایت حسن همجواری، احترام متقابل و عدم مداخله در امور داخلی دیگران و توجه به واقعیت‌های غیرموهوم است و جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس کنونی منطقه مجددا بر آمادگی خود جهت بهبود و گسترش روابط با دولت‌های خلیج فارس را تاکید می‌نماید.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه تکراری اجلاس یکصد و سی و دوم وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس پیرامون جزایر ایرانی تنب و ابوموسی را مردود و ناشی از عدم درک واقعیت‌های تاریخی و شرایط جاری منطقه دانست.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم اشاره کرد: این بیانیه مصداق بارز دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت و رد کامل مفاد آن تاکید می‌نماید که این نوع موضع‌گیری‌ها جز انحراف افکار عمومی و تاخیر در همکاری‌های هدفمند بین‌الملل منطقه تاثیر دیگری نداشته و نخواهد داشت.

وی افزود: سیاست اصولی ما در قبال کشورهای حوزه خلیج فارس، رعایت حسن همجواری، احترام متقابل و عدم مداخله در امور داخلی دیگران و توجه به واقعیت‌های غیرموهوم است و جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس کنونی منطقه مجددا بر آمادگی خود جهت بهبود و گسترش روابط با دولت‌های خلیج فارس را تاکید می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز