خبرگزاری کار ایران

نشست دانشگاهیان در حمایت از مقاومت اسلامی غزه برگزار شد

کد خبر : ۱۹۴۲۷۰

آماده‌ایم امکانات تخصصی و علمی که در ایران وجود دارد را به مردم فلسطین انتقال دهیم و در همه امور آماده پذیرش آنها در همه رشته‌ها و مقاطع هستیم و آمادگی خود را برای انتقال علوم به آنها اعلام می‌کنیم.

نشست دانشگاهیان در حمایت از مقاومت اسلامی غزه امروز دوشنبه با حضور سفیر فلسطین در تهران نماینده جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین و جمعی از نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در این نشست صلاح الدین زواوی سفیر فلسطین در تهران، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان و کارل خانلری نماینده ارامنه شمال ایران در مجلس شورای اسلامی شرکت داشتند.

دکتر دانشور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات پس از خیر مقدم و تسلیت برای سانحه سقوط هواپیما گفت: این نشست برای حمایت از مقاومت اسلامی مردم فلسطین و همدردی با کشته‌شدگان دانشگاهیان غزه که مورد حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفتند تشکیل شده است.

عباس‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از دیگر سخنران‌های این نشست ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش گفت: خداوند متعال در قران کریم برای کودک‌کشی و زنده به گور کردن می‌فرمایند به کدامین گناه باید کشته شوند کودکان فلسطینی به کدام گناه باید کشته شوند.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن جامعه دانشگاهی فلسطین و غزه تاکید کرد: ما آماده‌ایم امکانات تخصصی و علمی که در ایران وجود دارد را به مردم فلسطین انتقال دهیم و در همه امور آماده پذیرش آنها در همه رشته‌ها و مقاطع هستیم و آمادگی خود را برای انتقال علوم به آنها اعلام می‌کنیم.

سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: من پیشنهاد میکنم دانشگاهیان و فرهیختگان جهان کمپین های را تشکیل بدهند برای فشار به جامعه علمی تا رژیمی که از انسانیت هیچ چیز نمیداند از جوامع علمی اخرج بشود.

سفیر فلسطین در تهران با تاکید بر اینکه ما در نبردی الهی هستیم خطاب به جنبش های حماس و جهاد اسلامی گفت: ما باید اتحاد را حفظ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز