خبرگزاری کار ایران

از سوی افخم صورت گرفت‎؛

تشریح برنامه‌های سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۷۶

این نخستین سمینار سفراء در دولت تدبیر و امید است و نظر به تحولات در عرصه‌های مختلف سیاست و روابط خارجی کشور و نیز تحولات سریع درعرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، در سمینار امسال مسائل مهم سیاست خارجی و روابط اقتصادی کشور در ابعاد خارجی با حضور روسای قوای سه گانه و وزرای وزارتخانه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه برنامه‌های سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

مرضیه افخم در تشریح برنامه‌های سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفت: این سمینار به صورت رسمی از روز دوشنبه هفته جاری و با حضور و سخنرانی جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این نخستین سمینار سفراء در دولت تدبیر و امید است و نظر به تحولات در عرصه‌های مختلف سیاست و روابط خارجی کشور و نیز تحولات سریع درعرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، در سمینار امسال مسائل مهم سیاست خارجی و روابط اقتصادی کشور در ابعاد خارجی با حضور روسای قوای سه گانه و وزرای وزارتخانه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: علاوه بر این مسائل مهم در عرصه فرهنگی و دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای با حضور مقامات ذی‌ربط فرهنگی و رسانه‌ای کشور مورد بحثو تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود جلسات تخصصی و کارشناسی سمینار سالانه سفراء از امروز صبح شنبه با برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دستگاه دیپلماسی و سخنرانی محمدجواد ظریف آغاز به کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز