خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کویت

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۵۵

رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از شرایط محاصره، حمله همه‌جانبه فرصت‌طلبانه به غزه را انجام داده و برقراری آتش‌بس باید تامین‌کننده خواست مردم فلسطین به خصوص رفع محاصره از باریکه غزه و عدم تکرار حملات رژیم صهیونیستی باشد.

وزیر امور خارجه عصر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با شیخ صباح الخالد الصباح وزیر امور خارجه کویت بر ضرورت ضرروت تحرک کشورهای اسلامی در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و به خصوص ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به غزه و مداوای مجروحان تاکید کرد.
به گزارش ایلنا، محمود جواد ظریف گفت: رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از شرایط محاصره، حمله همه‌جانبه فرصت‌طلبانه به غزه را انجام داده و برقراری آتش‌بس باید تامین‌کننده خواست مردم فلسطین به خصوص رفع محاصره از باریکه غزه و عدم تکرار حملات رژیم صهیونیستی باشد.

شیخ الصباح خالد الصباح وزیر امور خارجه کویت در این گفت‌وگو، ابراز امیدواری کرد با تداوم تلاشها و تحرکات هماهنگ و مشترک کشورهای موثر منطقه شاهد توقف فوری تهاجمات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و توقف درگیری باشیم.

وی همچنین آمادگی کویت را برای همکاری و تعامل نزدیک در عرصه منطقه ای و بین المللی در راستای حمایت و کمک به مردم غزه اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز