خبرگزاری کار ایران

ایران برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات ریاست‎جمهوری افغانستان را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۲۲

جمهوری اسلامی ایران مصمم به تقویت روابط با جمهوری اسلامی افغانستان است و ضمن ارج نهادن به برگزاری انتخابات و انتقال مردم سالارانه قدرت سیاسی در این کشور، اطمینان دارد برگزاری این انتخابات با مشارکت حماسی مردم، شرایط را برای گسترش هر چه بیشتر همکاری‌ها در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی میان دو کشور دوست و همسایه به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری افغانستان با حضور گسترده مردم این کشور را به ملت و دولت افغانستان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، مرضیه افخم صیانت از آرای مردم را تکمیل این فرایند توصیف کرد و افزود: رئیس جمهور منتخب مردم افغانستان، از احترام و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران برخوردار خواهد بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مصمم به تقویت روابط با جمهوری اسلامی افغانستان است و ضمن ارج نهادن به برگزاری انتخابات و انتقال مردم سالارانه قدرت سیاسی در این کشور، اطمینان دارد برگزاری این انتخابات با مشارکت حماسی مردم، شرایط را برای گسترش هر چه بیشتر همکاری‌ها در سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی میان دو کشور دوست و همسایه به دنبال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز