خبرگزاری کار ایران

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی:

آژانس اقدامات ایران را گامی روبه جلو ارزیابی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۴۴۳

گزارش آژانس یک بخش تکراری دارد که مربوط به ادعاهای ابعاد احتمالی نظامی است که ایران آن را بارها رد کرده است.

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره گزارش مدیرکل آژانس گفت: گزارش جدید آژانس توافقی که برای اجرای ۵ گام عملی در نشست سی‌ام اردیبهشت ماه حاصل شد را گامی رو به جلو ارزیابی کرده است.

به گزارش ایلنا، رضا نجفی نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: در این گزارش همچنین آمده که آژانس در حال ارزیابی و تحلیل اطلاعاتی است که ایران ارائه کرده است.

وی با بیان این‌که «در گزارش آژانس به صراحت بر نبود موضوع باقیمانده درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان تاکید شده است» افزود: البته طبق معمول بخشی از گزارش آژانس درخصوص اجرای پادمان در تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است که نشان دهنده قرار داشتن همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تحت نظارت اژانس است.

نماینده کشورمان در آژانس گفت: گزارش آژانس یک بخش تکراری دارد که مربوط به ادعاهای ابعاد احتمالی نظامی است که ایران آن را بارها رد کرده است.

وی افزود: یک بخش دیگر از این گزارش تایید اقداماتی است که ایران طبق توافقنامه ژنو بصورت داوطلبانه بکار بسته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز