خبرگزاری کار ایران

کمال‌وندی به ایلنا خبر داد:

زمان دور بعدی مذاکرات سازمان انرژی اتمی و آژانس مشخص نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۹۶

از هفت موضوع مورد توافق میان سازمان انرژی اتمی و آژانس در مذاکرات تهران، برخی از این اقدامات صورت گرفته و برخی در شرف انجام است که در زمان خود به نتیجه می‌رسد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: هنوز زمانی برای مذاکرات دور بعدی سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مشخص نشده است.

بهروز کمال‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا زمان دور بعدی مذاکرات میان سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مشخص شده است، گفت: هنوز زمانی برای مذاکرات دور بعدی مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه برای تعیین زمان دور بعدی مذاکرات در حال بررسی هستیم، اظهار داشت: در کنار مذاکرات سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، کارشناسان ما در تیم فنی و هیات کارشناسی مذاکرات ایران و گروه ۱ + ۵ حضور دارند.

معاون راهبردی سازمان انرژی اتمی درباره هفت موضوع توافقی بین ایران و آژانس در مذاکرات تهران، این هفت توافق در چه مرحله‌ای قرار دارند، یادآور شد: هفت موضوع در قالب اقدامات عملی مورد توافق قرار گرفت که باید انجام شود.

کمال‌وندی ادامه داد: بعضی از این اقدامات صورت گرفته و برخی در شرف انجام است که در زمان خود به نتیجه می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز