خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های وزارت خارجه برای مسافران کردستان عراق؛

رایزنی سجادی برای آزادی ایرانیان زندانی در اربیل و سلیمانیه

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۴۶

با توجه به مسائل و مشکلات پیش آمده برای برخی از ایرانیان در جریان سفر به کردستان عراق، به مسافران عازم این منطقه توصیه می‌شود با مراجعه به سایت وزارت خارجه ایران به نشانی www. mfa. ir به عنوان تنها مرجع قابل استناد، ضمن آگاهی از مقررات و قوانین ورود و اقامت در اقلیم کردستان عراق، آن‌ها را رعایت کرده تا دچار مشکلات و تبعات آن نشوند.

مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه کشورمان به شهرهای اربیل و سلیمانیه کردستان عراق سفر کرد.

به گزارش ایلنا، سیدکاظم سجادی در جریان این سفر با مسوولان کردستان عراق مذاکراتی درباره مساعدت در آزادی و انتقال زندانیان ایرانی به کشور، تمدید مجوزهای اقامت ایرانیان مقیم، حمایت از تجار و رفع موانع به منظور گسترش تبادلات بازرگانی، استقبال از گردشگران ایرانی داشت.

به گزارش روابط عمومی وزارت خارجه کشورمان، در همین رابطه با توجه به مسائل و مشکلات پیش آمده برای برخی از ایرانیان در جریان سفر به کردستان عراق، به مسافران عازم این منطقه توصیه می‌شود با مراجعه به سایت وزارت خارجه ایران به نشانی www. mfa. ir به عنوان تنها مرجع قابل استناد، ضمن آگاهی از مقررات و قوانین ورود و اقامت در اقلیم کردستان عراق، آن‌ها را رعایت کرده تا دچار مشکلات و تبعات آن نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز