خبرگزاری کار ایران

سردار قاسمی خبرداد:

کشف ۸ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری ۲ تن از عناصر اصلی توزیع موادمخدر صنعتی و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم شیشه در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، یکی از توزیع کنندگان اصلی مواد دمخدر صنعتی در شهرستان سمنان شناسایی شد.

وی به تشکیل پرونده و هماهنگی با مرجع قضایی در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: در تحقیقات نامحسوس پلیس، تمام مخفیگاه های متهم و وسایل نقلیه ای که با آن ها اقدام به فروش مواد می کرد، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از طراحی عملیات دستگیری متهم و اعزام چهار تیم عملیاتی به مخفیگاه وی خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از منزل این متهم، هشت کیلو و ۷۵۰ گرم شیشه کشف و متهم با هویت (ح- ق) ۵۰ ساله و قاچاقچی سابقه دار، دستگیر شد.

قاسمی به ادامه عملیات و بازرسی از مخفیگاه های دیگر متهم و دستگیری همدست تهرانی و ۵۵ ساله وی اشاره و خاطر نشان کرد: در بازرسی ماموران انتظامی از دیگر مکان های مورد استفاده متهمان، ۱۱ سکه قدیمی نیز کشف شد.

وی بر مبارزه مستمر با سوداگران مرگ تا ریشه کنی این معضل خانمان‌سوز تاکید و به مردم توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر، موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پرونده پس از تکمیل تحقیقات به همراه متهمان، تحویل مرجع قضایی شد، تصریح کرد: با اعتقاد به اینکه مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن منشا بسیاری از جرائم و معظلات اجتماعی است، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت فعالیت های پلیس قرار دارد و پلیس برنامه ویژه ای برای آن دارد.

 

کد خبر : ۳۷۲۳۰۶