خبرگزاری کار ایران

با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری سمنان صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه برنامه‌ریز سفر به استان سمنان

سامانه برنامه‌ریز سفر به استان سمنان با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، مذهبی و تفریحی این استان صبح امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد رفیع پور مدیر پروژه جامع گردشگری، تفریح و اوقات فراغت «بزنیم بیرون» صبح امروز طی سخنانی در آئین رونمایی از سامانه برنامه‌ریز سفر به استان سمنان که با حضور جمعی از فعالان عرصه گردشگری برگزار شد، تصریح کرد: پروژه بزنیم بیرون با راه اندازی سامانه برنامه‌ریز گردشگری استان سمنان، اقدام به شناسایی و معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی این استان کرده است تا از این طریق اطلاعات جامعی را در خصوص هر کدام از این اماکن در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

به گفته وی بخش سمنان پرتال بزنیم بیرون در هفت بخش کلی شامل «طبیعت گردی»، «تاریخ گردی»، «گردشگری مذهبی»، « شهرگردی»، «هنرگردی»، «چطوری بخریم؟ » و «کجا بمونیم؟ » راه اندازی شده است و در قالب 45 موضوع به معرفی کامل جاذبه های این استان می پردازد.

رفیع پور تاکید کرد: در سامانه برنامه‌ریز گردشگری استان سمنان اطلاعات کاملی از هر کدام از مکان‌های گردشگری شامل اطلاعات تماس، ویژگی ها و مشخصات، امکانات، نحوه و محدودیت های استفاده، پیشنهادات ویژه، تاریخچه، سیمای عمومی، زمان مناسب بازدید،گالری تصاویر، محل قرار گیری و جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر با خودروی شخصی و ... در قالبی زیبا و نوین به مخاطبان عرضه می شود.

مدیر پروژه جامع بزنیم بیرون بخش برنامه ریز تفریح و سفر شهری را یکی از مهم ترین قابلیت های این پرتال دانست و گفت: کاربران در بخش«برنامه ریز» پرتال بزنیم بیرون می‌توانند هزینه مد نظر، زمان مورد نیاز و بخش‌های مورد علاقه خود را ارایه دهند تا از این طریق بتوانند از نزدیک‌ترین مکان های مد نظر خود استفاده کنند.

بر اساس این گزارش بخش سمنان پرتال بزنیم بیرون از امروز در تارنمای www.bezanimbiroon.ir  در دسترس علاقه‌مندان قرار داشته و به زودی با ارایه خدمات متنوعی به کاربران، فعالیت خود را به صورت گسترده دنبال خواهد کرد.

کد خبر : ۳۴۶۹۵۴