خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان خبر داد؛

رزمایش الی بیت‌المقدس ۳ در شهرستان دامغان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۳۷

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از آغاز رزمایش دو روزه الی بیت المقدس ۳ با حضور بیش از یک هزار نفر از بسیجیان در این شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از آغاز رزمایش الی بیت المقدس ۳ در منطقه اردوگاه قدس این شهرستان با استعداد پنج گردان خبر داد و اظهار داشت: بالا بردن توان نظامی و حفظ انسجام نیروهای بسیجی شرکت کننده از مهمترین اهداف این رزمایش است.

به گزارش ایلنا، سید محمدرضا حسینی تصریح کرد: فراخوان بسیجیان، انتقال شرکت کنند‌گان در رزمایش به محل اردوگاه قدس، استقرار و ساماندهی نیروها، نشست‌های توجیهی و آموزشی، اجرای نشست‌های معرفتی و حلقه‌های صالحین، راهپیمایی شبانه و قرائت دعای پرفیض کمیل را از برنامه‌های پنجشنبه هفتم اسفندماه، روز نخست این رزمایش عنوان کرد.

حسینی با اشاره به شروع مرحله اصلی و روز دوم رزمایش الی بیت المقدس ۳ در شهرستان دامغان با رمز لبیک یا رسول الله(ص) خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم صبح‌گاه به استعداد هفت گردان و با حضور فرمانده سپاه قائم‌آل محمد(عج) استان سمنان و مسئولان ارشد شهرستان دامغان برنامه آغازین مرحله اصلی این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دامغان تمرین و نمایش تاکتیک‌های پدافند ثابت منطقه‌ای، امداد و نجات، عملیات ضد هلی‌بورن دشمن و کنترل معابر وصولی و نقاط پر اهمیت شهری را از مهمترین تکنیک‌های نظامی برشمرد که در طول رزمایش الی بیت المقدس ۳ دامغان توسط بسیجیان تمرین و اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: علاوه بر تمرین و نمایش تاکتیک‌های نظامی ذکر شده توسط بسیجیان در رور دوم رزمایش الی بیت المقدس ۳ در دامغان، نمایش حمله هوایی دشمن فرضی و نحوه مقابله با آن با حضور چهار تا هفت فروند هواپیمای فوق سبک دونفره از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است که در صورت مساعد بودن آب و هوا اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز