خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان سمنان؛

هدف قانون‌گذار، سهولت دسترسی مردم به خدمات و کاهش هزینه است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۳۹

هدف قانون گذار سهولت دسترسی مردم به خدمات، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی‌ و رئیس کارگروه دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت استان در جلسه کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت اظهار داشت: براساس تکلیف قانونی برنامه پنجم باید کلیه خدمات اجرایی قابل برون سپاری ازدستگاه‌ها منفک و به دفا‌تر پیشخوان دولت واگذار شود.

به گزارش ایلنا، همتیان افزود: خدمات در دفا‌تر پیشخوان دولت، توسط مردم دریافت می‌شوند و با همت و تلاش دبیرخانه کار گروه پیشخوان دولت ۵۹ دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان سمنان مشغول به‌کار هستند که۲۷۰خدمت ۲۲ دستگاه اجرایی را ارائه می‌دهند و با تفاهم نامه‌ای که انجام شده ۲۰۰خدمت دیگر قابل افزایش می‌باشد که همچنان امیدواریم سطح خدمات را افزایش بدهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان اظهار داشت: هدف قانون گذار سهولت دسترسی مردم به خدمات، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت است.

وی با اشاره به پراکندگی و گستردگی استان اظهار داشت: سعی کردیم استقرار دفا‌تر پیشخوان با چارچوب(به ازای هر ده هزار جمعیت یک دفتر پیشخوان) انجام شود و با افزایش خدمات در دفا‌تر پیشخوان باید دفا‌تر را افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان بیان داشت: فرمانداران نیز نظارت بیشتری بر عملکرد دفا‌تر پیشخوان دولت داشته باشند و این جلسه مقدمه‌ای بر تشکیل کارگروه شهرستانی با ریاست فرماندار باشد.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت و ارزیابی در ارائه خدمات دفا‌تر پیشخوان دولت داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز