خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر ریاست جمهوری در جمع راهپیمایان حاضر در میدان امام خمینی سمنان:

انقلاب اسلامی، پایایی و پویایی را با هم دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۲۶

اینکه امروز پس از گذشت ۳۶ سال از عمر انقلاب چنین شور و شعوری دررگ جامعه میتپد رمزی دارد و کمتر انقلابی را شاهدیم که پس از سالها همچنان شور روز اول را در جامعه داشته باشد.

رئیس دفتر ریاست جمهوری در جمع راهپیمایان شهرستان سمنان با تشکر از حضور پر رنگ مردم در مراسم راهپیمایی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب ایران دارای پایایی و پویایی است و این موجب شده تا از انقلاب دیگر کشورها متمایز باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان اظهار داشت: اینکه امروز پس از گذشت ۳۶ سال از عمر انقلاب چنین شور و شعوری دررگ جامعه میتپد رمزی دارد و کمتر انقلابی را شاهدیم که پس از سالها همچنان شور روز اول را در جامعه داشته باشد.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه انقلاب ایران دارای پایایی و پویایی است بیان داشت: پایایی و ماندگاری انقلاب ایران در ارزشی بودن ان است، چرا که انقلاب ایران بر ارزشهای اخلاقی تکیه زد و اخلاق همیشه جذاب است.

نهاوندیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها برای سرنگون ساختن رژیم شاهنشاهی نبود، بلکه انقلاب ایران برای برپایی عدالت انجام شد.

نهاوندیان تصریح کرد: در کنار ارزشهای اخلاقی انقلاب یک عنصر دیگر وجود دارد که موجب پویایی آن شده است و این عنصر کارآمدی و روزآمدی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران به مسائل روز جامعه توجه دارد اظهار داشت: انقلاب ایران با مسائل و مشکلات روز جامعه و دنیا اشناست و برای ان چاره اندیشی می‌کند و اگر در مسیر آن اشتباهی صورت گیرد با بهره‌گیری از توان نخبگان و صاحب نظران در صدد حل مشکل بر خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز