خبرگزاری کار ایران

با انعقاد تفاهم نامه بین استانداری سمنان و شرکت پست؛

سیستم اداری استان سمنان متحول می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۷۵

با حضور وزیر ارتباطات تفاهم نامه GNAF بین استاندار سمنان و مدیر عامل شرکت پست با هدف تحول در سیستم اداری استان و اجرایی شدن دولت الکترونیک منعقد شد.

استاندار سمنان در این مراسم با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به دولت الکترونیک گفت: کاربرد فناوری اطلاعات نقش مهمی در توسعه کشور دارد و باید تلاش کنیم تا این هدف مهم محقق شود.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی دولت الکترونیک و ایجاد زیر ساختهای آن را راهکاری موثر در کاهش فساد اداری دانست.

وکیلی ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و ICT را در اشتغالزایی مهم برشمرد و افزود: دفاتر ICT می‌تواند یکی از محورهای اشتغال پایدار در روستاها و فعال سازی اقتصاد خانواده‌های روستایی باشد.

وی ICT روستایی را برای اسکان خانواده‌ها در روستاها مهم دانست و بر نقش ICT در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

استاندار سمنان همچنین با اشاره به بحثاقتصاد مقاومتی پیشنهاد کرد که با موافقت دولت می‌توان استان را بصورت درآمد هزینه‌ها اداره کرد.

وی گسترش ICT را گامی موثر در اجرای این کار عنوان کرد.

استاندار سمنان همچنین با اشاره به اینکه استان سمنان در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب قرار گرفته افزود: این فرصت استفاده از فناوری و اطلاعات را ضروری کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز