خبرگزاری کار ایران

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر؛

مدرسه دخترانه شهیده حجاب در مسکن مهر سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۸۶

اولین دبیرستان دخترانه مسکن مهر شهرستان سمنان همزمان با ۶۷۱ پروژه نوسازی مدارس کشور افتتاح شد.

نخستین دبیرستان دخترانه مسکن مهر سمنان صبح امروز با حضور استاندار، فرماندار و مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان سمنان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مدیر اموزش و پرورش شهرستان سمنان در ایین افتتاح این مدرسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: ۳۲۶۶۱ دانش اموز در شهرستان سمنان مشغول به تحصیل هستند که این تعداد دانش آموز معادل یک سوم جمعیت دانش آموزی استان سمنان را تشکیل میدهد.

رضایی افزود: شهرستان سمنان از نظر سطح علمی در استان سمنان از جایگاه مناسبی برخوردار است و در رابطه با کنکور جایگاه دوم را در بین ۸ شهرستان استان سمنان دارا هستیم.

وی ضمن تشکر از اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان که کار ساخت و تجهیز این پروژه آموزشی را به سرانجام رساندند بیان کرد: با اجرای این پروژه ۱۲ کلاسه ۲۳۰ دانش آموز مقطع دبیرستان که ساکن مسکن مهر شهرستان سمنان هستند در این واحد اموزشی مشغول به تحصیل شدند.

در ادامه مدیر کل نوسازی؛ توسعه، تجهیز مدارس استان سمنان اظهار داشت: پروژه ۱۲ کلاسه مسکن مهر یکی از پروژه های مهمی است که امروز افتتاح میشود.

دربانی با اشاره به اجرای ۳۶ پروژه آموزشی که از دهه فجر سال گذشته تاکنون به سرانجام رسیده اظهار داشت: از سال گذشته تا کنون با اجرای این پروژه ها تعداد ۱۳۴ کلاس درس با زیر بنای ۲۶ هزار و ۶۶۸ متر مربع به فضاهای آموزشی استان افزوده شده است.

وی اعتبارات اجرای این پروژه ها را بالغ بر ۱۶۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال عنوان کرد.

دربانی بیان داشت: از سال ۴۰ تا ۵۷ تعداد کلاسهای ساخته شده در شهرستان سمنان ۳۸۱ کلاس درس بوده که این روند از سال ۵۸ تاکنون با رشد بیش از ۳ برابری به ۱۱۴۶ کلاس درس رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز