خبرگزاری کار ایران

در آستانه اولین استارتاپ ویکند سمنان؛

کارگاه آموزشی یک روزه در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۷۸

مدیر مرکز کار آفرینی دانشگاه سمنان، از برگزاری یک کارگاه آموزشی یک روزه در آستانه اولین استارتاپ ویکند سمنان در دانشگاه سمنان خبر داد.

مدیر مرکز کار آفرینی دانشگاه سمنان گفت: در آستانه اولین استارتاپ ویکند سمنان، بوت کمپ(کارگاه آموزشی) یک روزه‌ای در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احسان برهانی ضمن اعلام این خبر، به هدف از برگزاری این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: " اولین استارتاپ ویکند سمنان " با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان و علاقمندان مستعد و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی بین آنها، به همت بنیاد نخبگان استان، دانشگاه سمنان و مرکز کارآفرینی و نوآوری پارک علم و فناوری این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور ایجاد آمادگی ذهنی علاقمندان و برگزاری هرچه باشکوهتر رویداد اصلی، پیش رویدادی یک روزه(بوت کمپی ۳ ساعته) در روز چهار شنبه ۲۹ بهمن، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

برهانی با بیان اینکه شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان و از طرفی تا کنون در هیچ یک از شهرهای استان سمنان رویداد و یا حتی پیش رویدادی از استارتاپ ویکند برگزار نشده است گفت: این برنامه فرصت مناسبی برای تمامی علاقمندان در استان است تا ضمن آشنایی با ماهیت این قبیل رویدادها، در حوزه کارآفرینی، ایده پردازی، ارائه مدل کسب و کار و دیگر مفاهیم مرتبط نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی - تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی(در انتهای هفته) برگزار می‌شود و در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‏‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقمندان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز