خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان در جمع مدیران سابق و جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان؛

بهزیستی را باید با زندگی روزمره مردم گره بزنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۷۹

استاندار سمنان در جمع مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان بر گره زدن سازمان با زندگی مردم تأکید کرد.

استاندار سمنان با اشاره به حدیثی از پیامبر عظیم الشأن اسلام، بهترین اعمال را مشکل ترین آنها عنوان کرد و گفت: وقتی خدمت توأم با رضایت پروردگار باشد ارزشمندتر می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ محمد وکیلی امور مدیریتی، اجتماعی و فرهنگی را از جهات گوناگون مهم برشمرد و افزود: بهزیستی یکی از سازمانهایی است که با مسئولیت‌های بسیار، نسبت به بقیه بخشهای اداری دشوارتر است.

وکیلی با اشاره به خدمات گوناگون بهزیستی، راههای نزدیک شدن به خدا را مهیا و خاطرنشان کرد: محبت به ایتام، توجه و رسیدگی به امور سالمندان، دستگیری از محرومان و زنان و فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست، نجات معتادین از دام اعتیاد، پرورش و آموزش صحیح نونهالان در مهدهای کودک و غیره فرصتهای مغتنمی است که خداوند به بندگان خاص خود عنایت می کند.

استاندار سمنان با اشاره به فرهنگ عاطفی ایرانی، بر جلب مشارکتهای مردمی و حضور پرشور و همکاری خیرین هم استانی تأکید کرد و در پایان گفت: بهزیستی یکی از موفق ترین اداراتی است که با انتشار خدمات خود در سطح استان، توجه مردم و مسئولین را در کمک رسانی به اقشار محروم جامعه معطوف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز