خبرگزاری کار ایران

سردار احمدی مقدم در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی:

نیروی پلیس در مبارزه با انحرافات فرا‌تر از قانون عمل نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۲۵

کسی می‌تواند در میدان مبارزه با انحرافات و اجرای امر به معروف و نهی از منکر موفق باشد که این مهم را در خود تقویت کرده و نیروی پلیس در این راه نباید فرا‌تر از قانون عمل کند.

فرمانده نیروی انتظامی ایران، با تأکید بر اینکه کسی که امر به معروف می‌کند باید خود به آن معتقد باشد و عمل کند گفت: کسی می‌تواند در میدان مبارزه با انحرافات و اجرای امر به معروف و نهی از منکر موفق باشد که این مهم را در خود تقویت کرده و نیروی پلیس در این راه نباید فرا‌تر از قانون عمل کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم با حضور در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان سمنان، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو فریضه مهم الهی در راستای اصلاح امور در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است، افزود: ماهانه تعداد زیادی شهید از نیروی انتظامی در همین راستا تقدیم انقلاب اسلامی می‌شود و مأموران این نیرو، همواره باید آماده شهادت بوده و شهادت را به عنوان انت‌ها و اوج خدمت رسانی به اسلام و انقلاب برای خود ترسیم کنند.
احمدی مقدم تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در سایه وحدت داخلی، در دنیا به مرحله‌ای رسیده است که همه قدرت‌های جهانی در یک طرف میز مذاکره و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر میز مذاکره نشسته‌اند و ابرقدرت‌های زورگوی جهان نمی‌توانند اراده خود را به نمایندگان ایران اسلامی تحمیل کنند.

سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم خاطرنشان کرد: آرامش و وحدتی که امروز بر جامعه ما حاکم است ناشی از وحدت نا‌گسستنی میان آحاد افراد جامعه، بین ارکان دولت و نیز وحدت همیشگی می‌ام مردم و حکومت است و این مهم باید همواره حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز