خبرگزاری کار ایران

با امضاء تفاهم‌نامه همکاری اداره کل بهزیستی و دادگستری سمنان:

طرح مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق شروع به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۷۲

برای به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه‌ها و کنترل و کاهش آسیب‌ها و تسهیل در خدمت رسانی به گروه‌ها برای تحکیم بنیان خانواده، اداره کل بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تفاهم نامه‌ای منعقد کردند.

با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد رضوانی نژاد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تفاهم نامه همکاری در راستای مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق امضا شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اهمیت موضوع خانواده و تحکیم آن به عنوان اولین مأمن رشد و تعالی انسان گفت: برای به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه‌ها و کنترل و کاهش آسیب‌ها و تسهیل در خدمت رسانی به گروه‌ها برای تحکیم بنیان خانواده، اداره کل بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تفاهم نامه‌ای منعقد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پهلوان خاطرنشان کرد: این فعالیت پیش از این در مراکز سازمان بهزیستی انجام می‌شده که با اجرای این تفاهم نامه تیم تخصصی بهزیستی در فضای مستقل دادگستری مستقر شده و مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی، به مراجعین متقاضی طلاق خدمات تخصصی مشاوره ارائه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز