خبرگزاری کار ایران

مرکز آموزش شهروندی در سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۷۶

مرکز آموزش شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در پارک سیمرغ سمنان افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در آیین افتتاح این مرکز گفت: مرکز آموزش شهروندی یکی از ضرورت‌های یک شهر پویاست چرا که مدیریت شهری نیازمند مشارکت شهروندان در برنامه‌های شهری است و شهروندان در این مرکز به توانمندی‌های خوبی دست پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، امیر علی عموزاده افزود: کلید توسعه شهر در اموزش شهروندی است و می‌توان اذعان داشت که آموزش شهروندی جزء جدا ناپذیر مدیریت شهری خواهد بود.

وی شهرداری سمنان را یکی از معدود شهرداری‌های کشور عنوان کرد که یک مرکز مستقل برای آموزش شهروندی دارد.

شهردار سمنان نیز در این آیین به بررسی ابعاد گوناگون فرهنگ شهروندی پرداخت و از آمادگی شهرداری جهت همکاری و مشارکت در ایجاد سرای محله و خانه فرهنگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری از هیچ گونه کمک و حمایتی در راستای ارتقا فرهنگ شهروندی دریغ نخواهد کرد.

محمد کاظم شربتدار تصریح کرد: مرکز آموزش‌های شهروندی جزء برنامه‌های راهبردی سازمان فرهنگی ورزشی بوده و این سازمان توانسته است رسالت خود در این زمینه را به انجام برساند و خدمات خوبی در زمینه‌های گوناگون به شهروندان شهر اخلاق ارائه کرده است.

مدیر مرکز آموزش‌های شهروندی نیز در این مراسم به اهداف و موضوعات مورد توجه در این مرکز اشاره کرد و مشارکت شهروندان در برنامه‌های شهری و بهبود سبک زندگی را مهم‌ترین هدف راه اندازی این مرکز برشمرد.

علی اکبر بنی اسدی با بیان اینکه ۷ محور موضوعی در این مرکز مورد توجه قرار دارد اظهار داشت: نظافت و زیباسازی شهر، فرهنگ آپارتمان نشینی و آداب همسایه داری، ترافیک و رانندگی شهری، فضای سبز شهری و خانگی، اصول ایمنی منزل و مهارت‌های ارتباطی در زندگی جمعی سرفصل‌ها و برنامه‌هایی است که برای آموزش و فرهنگ سازی آن‌ها برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده و امیدواریم بهترین خدمات و آموزش‌ها را در این زمینه‌ها به شهروندان خوب شهر اخلاق ارائه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز