خبرگزاری کار ایران

آئین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۵۶

آئین معارفه دانشجویان جدید الورود دانشگاه سمنان با حضور پر شور دانشجویان و مسئولان دانشگاه در تالار امیر کبیر برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این آئین دانشجویان را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما دانشجویان وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده اید و انتظارات و توقعات خانواده و جامعه از شما متفاوت است پس باید مراقب باشید دچار خود برتر بینی و یاس نشوید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب با بیان اینکه دوران دانشجویی گذرا است افزود: ایمان، اعتقادات و باورهای دینی سالم می توانند تا پایان راه یاری گر شما باشند بنابراین مراقب باشید دچار فقدان هویت نشوید.

وی همچنین بر انتخاب دوست خوب در این دوران تاکید کرد و گفت: دوران دانشجویی فرصت خوبی برای خودسازی، تقویت ارتباط با مسجد، شرکت در نماز جماعت و شرکت در جلسات معنوی و اخلاقی است.

سرپرست دانشگاه سمنان نیز در این آئین گفت: دانشگاه سمنان در سال تحصیلی جدید میزبان ۲ هزار و ۸۴۱ دانشجوی جدید در مقاطع مختلف است که با ورود این دانشجویان، تعداد دانشجویان دانشگاه سمنان قریب به ۱۸ هزار نفر رسید.

دکتر عباس هنر بخش رئوف گفت: این تعداد دانشجو، در ۲۵۵ رشته گرایش مشغول به تحصیل می شوند که ۱۸۳ رشته در بخش تحصیلات تکمیلی است.

وی دوران دانشجویی را یکی از بهترین دوره های زندگی هر فرد دانست و گفت: باید تلاش کرد تا این دوران را با موفقیت طی کنید و در پایان حسرت نخورید.

سرپرست دانشگاه سمنان افزود: امیدواریم زمینه در این دوران به گونه ای فراهم باشد که در پایان به فارغ التحصیلی خود از دانشگاه سمنان افتخار کنید.

همچنین معاونان دانشجویی، آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهشی و فناوری دانشگاه هم در این آئین به معرفی و چگونگی فعالیت حوزه خود پرداختند.

در پایان این آئین از دانشجویانی که در مسابقات منطقه ای و کشوری در رشته های مختلف حائز رتبه های برتر شده بودند با اهداء لوح و جوایزی قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم هم نمایشگاهی از دستاوردهای دانشجویان در قالب جشنواره حرکت در سالن بیرقی دانشگاه برپا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز