خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار و جمعی از مسئولین شهرستان سمنان در هفته دولت؛

۴۸ پروژه عمرانی در شهرستان سمنان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۲۱

با آغاز هفته دولت، ۴۸ پروژه عمرانی شهرستان سمنان در بخش‌های مختلف خدمات شهری، کشاورزی، آب و فاضلاب و… با حضور استاندار سمنان به صورت متمرکز و با بهره برداری از بلوار جوان افتتاح شد.

فرماندار سمنان در آیین افتتاح همزمان این پروژه‌ها که در سالن شهرداری سمنان صورت پذیرفت، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، حسن سعدالدین افزود: در حوزه خدمات شهری ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه، توزیع برق ۱۶ پروژه با ۲۵ میلیارد ریال، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۰ میلیارد ریال، سه پروژه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ۱۱ میلیارد ریال، سه پروژه بخش کشاورزی با ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، دو پروژه ورزش و جوانان با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، دو پروژه آب و فاضلاب شهری با چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و چهار پروژه در بخشهای عشایری، مسکن و نوسازی مدارس با هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری شدند.

وی از اجرای تعدادی پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال در سالجاری در شهرستان سمنان خبر داد و افزود: تاکنون ۳۰ درصد از این اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار سمنان استادیوم ۱۵ هزار نفری این شهر، فرودگاه، پل ورودی به سمنان از سمت شرق، جاده فیروزکوه، اختصاص اعتبار برای واحد بخار نیروگاه برق و… را بخشی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهرستان سمنان دانست.

شهردار سمنان نیز در این آیین به افتتاح ۱۲ پروژه و برنامه خدمات شهری در سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: در مجموع ۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای تکمیل و اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

محمدکاظم شربتدار از تهیه عکس هوایی و نقشه به هنگام شهر سمنان تا پایان این هفته خبر داد و افزود: تکمیل مرحله اول باند فرودگاه سمنان، طراحی و اجرای بخش اول بوستان کوهستان، اجرای میدان دانش در ورودی شرقی سمنان، تعریض خیابان باهنر، اجرای بخش اول بافت تاریخی و مذهبی، تکمیل بوستانهای کومش و سوکان و تکمیل و احداثباغ‌های خانواده از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری سمنان است.

شهردار سمنان با اشاره به فرهنگ و اقتصاد در عنوان شعار امسال، افزود: تمام پروژه‌های شهرداری سمنان با توجه به فرهنگ مردم طراحی و انجام می‌شود و پیوست فرهنگی در تمام پروژه‌های مدنظر شهرداری است.

در پایان این مراسم، استاندار سمنان، فرماندار و شهردار سمنان و جمعی از مدیران و مسئولین استان و شهرستان سمنان ضمن بازدید از چندین پروژه عمرانی شهر سمنان، بلوار جوان حدفاصل میدان استاندارد و پارک سوکان سمنان را افتتاح کردند.

استاندار سمنان در ابتکاری بدیع و شایسته، افتتاح بلوار جوان را به یکی از رفتگران و پاکبانان شهرداری سمنان واگذار کرد و قیچی مخصوص افتتاح را به دست این شهروند زحمتکش سپرد.

استاندار سمنان در حالی که جاروی این پاک‌بان شهرداری سمنان را در دست گرفته بود، در پاسخ به واکنش این پاک‌بان گفت: این پروژه حاصل تلاش و زحمت شما خدمتگزاران مردم در شهرداری سمنان است، خودتان هم باید زحمت افتتاح آن را بکشید.

این اقدام استاندار سمنان مورد استقبال مردم و جمعی از مدیران حاضر در محل برگزاری این آیین قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز