خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت صورت می پذیرد؛

افتتاح ۱۱۵ پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان شاهرود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۰۶۳

مسابقات فرهنگی و هنری اعم از درون سازمانی و عمومی در اکثر نهادهای دولتی در ایام هفته دولت اجرا خواهد شد و همچنین یادواره ۲۰۷شهید کارمند شهرستان شاهرود در روز کارمند با شکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان شاهرود در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرمانداری شهرستان شاهرود با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان طی هفته دولت، اظهار داشت: اداره راه و ترابری شاهرود با دو پروژه و ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار بیشترین و امور عشایری نیز با پنج پروژه و ۷۸ میلیون تومان اعتبار، کمترین سهم را از گشایش طرح‌ها و پروژه‌های شهری به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایلنا، سید محمد رضا هاشمی همچنین برخی از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح در این هفته را بر شمرد و گفت: ان‌شاء الله افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی مختلف از قبیل، شهرداری شاهرود با شش پروژه و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار، شهرداری رودیان با چهار پروژه و ۲۷۴ میلیون تومان، شهرداری بسطام با یک پروژه و ۲۵۰میلیون تومان و اداره ورزش و جوانان با یک پروژه و ۴۸۵میلیون تومان اعتبار از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان هستند.

مقام عالی دولت در شهرستان شاهرود ادامه داد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در سطح منطقه می‌توان به تعاون روستایی با یک پروژه و ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار، توزیع برق بسطام با ۱۸پروژه و یک میلیارد و ۱۴۰میلیون تومان، جهاد کشاورزی با بیست پروژه و سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

هاشمی در ادامه به تشریح برنامه‌های روز نخست این هفته نیز پرداخت و گفت: در روز نخست برنامه دیدار با ائمه جمعه سطح شهرستان شاهرود و همچنین زیارت مزار شهدای انقلاب اسلامی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری اعم از درون سازمانی و عمومی در اکثر نهادهای دولتی در ایام هفته دولت اجرا خواهد شد و همچنین یادواره ۲۰۷شهید کارمند شهرستان شاهرود در روز کارمند با شکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

معاون استاندار سمنان دیدار چهره به چهره با مردم را از مهم‌ترین برنامه خود در این هفته دانست و اظهار داشت: در تمامی برنامه‌ها سعی شده است پس از اقامه نماز جماعت در مساجد حضور داشته و با تمامی مردم به صورت چهره به چهره دیدار کنیم.

هاشمی در پایان به برنامه‌هایی از قبیل تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: در کنار تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های دولتی سعی شده است، در نماز جمعه مقارن با هفته دولت، در همه نقاط شهرستان مسئولان شهری از قبیل بخشداران نسبت به عملکرد یک ساله خود گزارشی را ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز