خبرگزاری کار ایران

بمناسبت گرامی‌داشت شهدای هشتم شهریور؛

غلامعلی حداد عادل مهمان شهرستان مهدی‌شهر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۲۴

غلامعلی حداد عادل مهمان ویژه گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و ۱۸۶ شهید شهرستان مهدی‌شهر و همچنین ۱۲ لاله گمنام و دومین یادواره ۱۴ شهید منطقه زیارت در شهرستان مهدی‌شهر خواهد بود.

مسئول ستاد گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شهرستان مهدی‌شهر در جلسه این ستاد افزود: دکتر حداد عادل مهمان ویژه گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و ۱۸۶ شهید شهرستان و دومین یادواره ۱۴ شهید منطقه زیارت و۱۲ لاله گمنام در شهرستان مهدی‌شهر است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا پارسا گفت: ۸ شهریور یادواره خادمانی است که جان به قربانگاه تروریسم دادند تا زمینه‌ساز دربه‌دری منافقین شوند و تدبیر خردمندانه‌شان اینک و با گذشت چندین سال از سالگرد پرواز ملکوتیشان، همچنان سندی باشد بر مظلومیت جمهوری اسلامی و پاسخی محکمتر در مقابل تبلیغات بی‌شرمانه و سرسام آور کشورهایی که جمهوری اسلامی را حامی تروریسم می‌دانند و غافل‌اند از اینکه تروریسم، نطفه شومی است که در بطن خودشان پایه‌ریزی شده تا از این طریق به مطامع پلیدشان دست پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: مهم‌ترین عامل غفلت زدایی از جامعه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست و در عرصه کنونی شهدا عامل الگو بخش و بصیرت نسل جوان ما می‌توانند باشند.

مسئول ستاد گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شهرستان مهدیشهر افزود: برگزاری یادواره‌ها برای شهدا تا چندین ماه فضای شهر را معطر به عطر شهدا می‌کند لذا پایبندی به احکام دین و ارتباط بیشتر با خداوند و ارتباط عمیق با ارزشهای دینی همانند حجاب و عفاف در فضای شهر پررنگ‌تر می‌شود.

حمیدرضا پارسا ادامه داد: برگزاری یادواره‌ها حتی فضای خدمت رسانی به مردم را نیز توسط مدیران اجرایی بیشتر می‌کند.

عضو ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: گرامیداشت شهدای هشتم شهریور و ۱۸۶ شهید و لاله‌های گمنام شهرستان مهدی‌شهر و دومین یادواره ۱۴ شهید منطقه زیارت به همت وهمکاری ستاد یادواره شهدای منطقه زیارت و پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابی طالب(ع) زیارت برگزار می‌‌شود.

حمیدرضا پارسا اظهار داشت: هدف از برگزاری این یادواره، بزرگداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب و همچنین آشنایی نسل سوم انقلاب با شهدا است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این گرامیداشت برگزاری مراسم شب شعر، مسابقه پیامک، مسابقه وبلاگ‌نویسی، برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه بلوتوثو نمایشگاه عکس شهدا است.

پارسا تاکید کرد: یاد و خاطره شهید در جامعه سبب می‌شود عواملی که مسبب شهادت وی شدند دیگر بروز نکند و از تمام مردم قدر‌شناس و ولایت‌مدار خواست تا برای تجلیل از مقام شامخ شهدا؛ هر چه باشکوه‌تر در این مراسم شرکت‌ کنند و بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات سابق خود بیفزایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز