خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسائل فرهنگی بسیج جامعه زنان استان سمنان اظهار داشت:

سلامت و امنیت اجتماعی مستلزم رعایت عفاف و حجاب است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۳۷

بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه سقوط شخصیت انسان و تزلزل بنیان خانواده را در پی خواهد داشت.

احترام حیدریان با اشاره به تأکید براهمیت مسئله عفاف و حجاب در اسلام اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف بر هر مرد و زن مسلمان واجب و ضروری است.

به گزارش ایلنا، این کار‌شناس مسائل فرهنگی افزود: امروزه با توجه به خطرات رعایت نکردن عفاف در پوشش و رویکرد جهان امروز به نام آزادی، انحراف فکر‌ها و ذهن‌ها و ترویج بی‌بند و باری‌ها، باید بیش از گذشته اهمیت و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه تبیین شود.

احترام حیدریان با اشاره به تأکید اسلام بر خطر شکستن حصار عفاف بیان کرد: حفظ و رعایت پوشش اسلامی از جنبه‌های مختلفی همچون روانی، ‌خانوادگی، فرهنگی و اجتماعی عامل ارتقای حرمت زن و جلوگیری از گسترش ابتذال در جامعه می‌شود.

حیدریان با بیان اینکه رعایت عفاف در پوشش نخستین سنگ‌ بنای ارتباطات است، افزود: رعایت عفاف در پوشش عامل مهمی در استحکام خانواده، آرامش روانی، سلامت و امنیت اجتماعی است و عدم رعایت این مسئله خطرات و لطمات جبران‌ناپذیری را به پیکر جامعه وارد می‌کند.

وی گفت: بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه سقوط شخصیت انسان و تزلزل بنیان خانواده را در پی خواهد داشت.

مدیر تحلیل و بررسی بسیج جامعه زنان استان سمنان تصریح کرد: امروز یکی از کلیدی‌ترین مباحثی که هدف جنگ نرم قرار گرفته است، خانواده با محوریت زن است و دشمن با از بین بردن عفت و حیا در زنان می‌خواهد به اهداف شوم خود که آن بی‌ثباتی جامعه است، برسد.

حیدریان اظهار کرد: رسالت زن با حفظ حیا و عفت و ارزش واقعی زن محقق خواهد شد و در این هنگام است که مقاومت و ایستادگی برابر انواع حملات فرهنگی دشمنان معنای واقعی می‌یابد.

وی گفت: هدف نهایی غرب و دشمنان تخریب‌ ارزش‌ها و جایگزین سازی ضد ارزش‌ها در جامعه است؛ بنابراین باید برای سرکوبی و شکست اهداف شوم دشمنان در حفظ ارزش‌های اصیل اسلام از جمله عفاف و حجاب هوشمندانه و با بصیرت عمل کنیم.

کار‌شناس مسائل فرهنگی بسیج جامعه زنان استان سمنان احیای فرهنگ ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر، جایگزینی اصالت فرهنگی به جای تغافل فرهنگی، تقویت باورهای فکری و عملی، تقویت ایمان و سرمایه‌گذاری فرهنگی برای تقویت سطح دینی و معرفتی خانواده‌ها را از راهکارهای گسترش حجاب و عفاف در جامعه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز