خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی؛

شش پروژه عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی شهرستان آرادان افتتاح شد

کد خبر : ۱۷۶۳۵۳

برای این پروژه ها بیش از ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده که ۲۱ خانواده از مزایای آن ها بهره مند شده اند و برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم، غیر مستقیم و موقت شغل ایجاد و با تثبیت اشتغال کرده است.

با حضور مسئولان جهاد کشاورزی استان سمنان و شهرستان آرادان، فرماندار شهرستان، نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و بهره برداران، شش پروژه آب و خاک و یک واحد مرغ تخم گذار در شهرستان آرادان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی سه پروژه سیستم آبیاری تحت فشار در سطح ۳۴/۵ هکتار با هزینه ۲۴۱۵ میلیون ریال، مرمت و لایروبی یک رشته قنات با هزینه ۲۸ میلیون ریال، احداثیک باب استخر با هزینه ۱۹۶ میلیون ریال و یک واحد مرغ تخم گذار ۳۰ هزار قطعه ای با هزینه ۱۶ میلیاد ریال در سطح روستاهای تحت پوشش شهرستان آرادان افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان گفت: هزینه پروژه های فوق از محل اعتبارات بلاعوض ملی و استانی و آورده کشاورزان بوده است و طرح های آب و خاک بیش از ۵۸ هکتار از اراضی را تحت پوشش خود قرار داده است.

مراد خادم افزود: برای این پروژه ها بیش از ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده که ۲۱ خانواده از مزایای آن ها بهره مند شده اند و برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم، غیر مستقیم و موقت شغل ایجاد و با تثبیت اشتغال کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز