خبرگزاری کار ایران

سازمان میراثفرهنگی بیش از دو هزار و ۵۰۰ بازنشسته دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۱۱

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، تعداد بازنشستگان این سازمان را بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در گفت و گویی اظهار داشت: حدود یک هزار و ۲۰۰ بازنشسته سازمان میراثفرهنگی در تهران، عضو این کانون هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، فاطمه حریری با اشاره به اینکه کانون بازنشستگان سازمان میراثفرهنگی از سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرده است، گفت: یکی از مهم ترین اهداف تشکیل این NGO اجرای امور قابل برون سپاری سازمان در حوزه های میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وی با تاکید بر اهمیت برون سپاری فعالیت ادارات میراثفرهنگی استانها به این کانون گفت: کانون بازرنشستگان سازمان در شرف انعقاد قرارداد با دو اداره کل در تهران در زمینه اجرای فعالیتها در حوزه گردشگری و میراثفرهنگی است.

حریری گفت: اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز قول مساعد واگذاری انتشار یک کتاب را به کانون داده است.

رئیس هیات کانون بازنشستگان سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، تاکید کرد: بازنشستگان نیاز به حمایت دارند و برنامه هایی برای تسهیل سفر آنها توسط این کانون در دست اقدام است.

تا کنون چهار نمایندگی کانون بازنشستگان سازمان میراثفرهنگی در استانهای گیلان، مازندران، فارس و خراسان رضوی راه اندازی شده است و به زودی پنجمین نمایندگی این کانون در سمنان افتتاح می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز