خبرگزاری کار ایران

مرحله دوم طرح ملی نجات آب(داناب) در مدارس استان سمنان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۱

نماینده مشاور اجرای طرح ملی نجات آب(داناب) در استان سمنان گفت: با توزیع اقلام آموزشی در ۲۰۰ مدرسه استان سمنان آموزش رابطان و ناجیان آب در مرحله دوم طرح ملی نجات آب(داناب) در مدارس استان سمنان آغاز شد.

ایلنا - سمنان: نماینده مشاور اجرای طرح ملی نجات آب(داناب) در استان سمنان گفت: با توزیع اقلام آموزشی در ۲۰۰ مدرسه استان سمنان آموزش رابطان و ناجیان آب در مرحله دوم طرح ملی نجات آب(داناب) در مدارس استان سمنان آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، علی منصفی راد با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان سمنان به عنوان مشاور اجرای طرح از تمام ظرفیت‌های علمی و آموزشی خود برای آموزش معلمان و مربیان مدارس استان استفاده خواهد کرد افزود: کلیه اقلام آموزشی شامل ۶۰۰ پک کامل آموزشی بین معلمان و دانش آموزان ۲۰۰ مدرسه مقطع راهنمایی استان سمنان توسط اداره کل آموزش و پروش استان سمنان توزیع می‌شود.
منصفی راد خاطرنشان کرد: در هر مدرسه ۱ نفر از معلمان به عنوان رابط و ۳ نفر از دانش آموزان به عنوان ناجیان آب در طرح ملی نجات آب(داناب) از این اقلام آموزشی استفاده و آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و سپس آموزش‌ها، راهنمایی‌ها و تذکرات لازم را به بقیه دانش آموزان مدرسه منتقل خواهند کرد.
نماینده مشاور اجرای طرح ملی نجات آب(داناب) در استان سمنان با بیان اینکه در تهیه اقلام آموزشی از منابع آموزشی کاملا جدید استفاده شده است، ادامه داد: این اقلام با همکاری کار‌شناسان آب منطقه‌ای سمنان تدوین و گردآوری و سعی شده است منابع آموزشی به صورت کاملا آموزنده و به روز باشد تا اطلاعات عمومی دانش آموزان را افزایش دهد.
منصفی راد تاکید کرد: تصویرگری کتاب‌ها، جزوات آموزشی، بروشور‌ها و… تماما با دست انجام شده است و اقلام آموزشی کاملا به صورت بومی تهیه و تدوین شده است.

وی اضافه کرد: اقلام آموزشی مربوط به مدیریت بهینه مصرف آب در ۶۰۰ پک کامل شامل کتابچه دانش آموزی، کتابچه ویژه ناجیان آب، بروشور آب از منظر قرآن کریم، سی دی آموزشی شامل مطالب و آیین نامه‌ها، نرم افزار چند رسانه‌ای حاوی مطالب آموزشی، سرگرمی و مسابقه، دفترچه راهنمای معلمان، کارت ناجیان آب، برگه جریمه ناجیان آب، پوس‌تر و فولدر و… است، که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در ۲۰۰ مدرسه مقطع راهنمایی بین رابطان و ناجیان آب توزیع می‌شود.
نماینده شرکت مشاور اجرای طرح ملی نجات آب(داناب) در استان سمنان همچنین گفت: در همین راستا کارگاه یکروزه آموزشی برای رابطان و معلمان اجرای طرح ملی نجات آب(داناب) در استان سمنان برگزار می‌شود.
منصفی راد خاطرنشان کرد: کار‌شناسان مشاور اجرای طرح ملی نجات آب(داناب) در استان سمنان، با سابقه درخشان و تجربه فراوان در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهند کرد تا طرح ملی نجات آب(داناب) در استان سمنان برای سایر استان‌های کشور الگو قرار گیرد.

گفتنی است بیش از ۱۷ هزار دانش آموز مقطع راهنمایی در مدارس استان سمنان در طرح ملی نجات آب(داناب) مشارکت دارند، این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و شرکت آب منطقه‌ای سمنان، به عنوان کارفرمای طرح، و جهاد دانشگاهی استان سمنان به عنوان مشاور اجرای طرح برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز