خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی:

بهزیستی فعالیت های روانشناختی و مشاوره ای را تسهیل می کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۸۶

موجب مسرت و شادمانی ما است که سازمان بهزیستی تلاش می کند، مردم این سرزمین بهتر زندگی کرده و رنج کمتری را به دوش کشند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی براساس قانون موظف است؛ به امور مراکز مشاوره و روانشناختی از منظر نهادی حکومتی و عمومی بپردازد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید رضازاده در همایش روانکاوی و فرهنگ که صبح امروز در خانه ریاضیات برگزار شد، گفت: افتخار می کنم معاون سازمان و نهادی هستم که براساس قانون مجلس شورای اسلامی وظیفه دارد به امور مراکز مشاوره و روانشناختی از منظر نهادی حکومتی و عمومی بپردازد و شرایط را برای چنین فعالیت هایی که در حوزه موضوعات روانشناختی و مشاوره ای است سهل، ساده و قانونی نماید.

وی ادامه داد: موجب مسرت و شادمانی ما است که سازمان بهزیستی تلاش می کند مردم این سرزمین بهتر زندگی کرده و رنج کمتری را به دوش کشند.

رضازاده خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی وظیفه دارد در کنار سازمان نظام روانشناسی و مشاوره که از بزرگان متخصصان روانشناختی و مشاوره این آب و خاک تشکیل شده، شرایط بهتر زیستن روانی اجتماعی را برای مردمان این سرزمین در این حوزه فراهم کند.


رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور عنوان کرد: سازمان بهزیستی با برون سپاری و کمک گرفتن از مردم و بخش خصوصی و اعتماد به توان سازمان های مردم نهاد و البته با توجه به موضوعات نظارتی که به نمایندگی از مردم به عنوان یک نهاد عمومی و نظارتی بر عهده دارد، تلاش می کند که امر بهتر زیستن و رنج کمتر را با دستان پرتوان تک تک مردم این سرزمین به پیش ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز