خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان البرز به ایلنا خبر داد:

اختصاص۸۰۰ میلیون تومان برای بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به مدارس

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۲۰۵

۸۰۰ میلیون تومان از طریق سمن‌ها و مراکز خصوصی برای شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و ثبت‌نام آنان در مدارس صرف می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز درباره حمایت‌های صورت گرفته از کودکان بازمانده از تحصیل گفت: در کل استان البرز ۸۰۰ کودک واجب‌التعلیم وجود داشت که به مدرسه نرفته بودند که در حال برنامه‌ریزی برای آغاز به تحصیل این کودکان از سال آینده هستیم.

افروز بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: با کمک وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به استان البرز اختصاص یافت تا کودکان بازمانده از تحصیل واجب‌التعلیم را شناسایی کرده و به محیط آموزش و تحصیل بازگردانیم.

وی ادامه داد: ۸۰۰ میلیون تومان از طریق سمن‌ها و مراکز خصوصی برای شناسایی این کودکان، توانمندسازی خانواده آنها و پرداخت هزینه ثبت‌نام از طریق رایزنی‌های انجام شده با آموزش و پرورش صرف می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه خوشبختانه تا به حال ۸۰۰ کودک بازمانده از تحصیل را شناسایی کرده‌ایم، ادامه داد: در کل استان البرز ۸۰۰ کودک واجب‌التعلیم وجود داشت که به مدرسه نرفته بودند که با کمک و همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در حال برنامه‌ریزی برای آغاز به تحصیل این کودکان از سال آینده هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: از اول آذر ماه سال جاری شناسایی این کودکان را آغاز کردیم و در حال حاضر در مرحله راستی‌آزمایی وضعیت این ۸۰۰ کودک هستیم، تا با بررسی شرایط و حل مشکلاتشان این کودکان از سال آینده به تحصیل بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز