خبرگزاری کار ایران

برنامه جمعیت هلال احمر برای واردات واکسن وبا به کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۱۸

در صددیم با ورود واکسن وبا به کشور، علاوه بر ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات، زمینه خدمت رسانی پایدار به افراد نیازمندی که در معرض آب‌های آلوده هستند را فراهم کنیم.

مدیر‌عامل شرکت بازرگانی سها کیش، از برنامه جمعیت هلال احمر برای واردات واکسن وبا به کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، اشکان احسانی گفت: در صددیم با ورود واکسن وبا به کشور، علاوه بر ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات، زمینه خدمت رسانی پایدار به افراد نیازمندی که در معرض آب‌های آلوده هستند را فراهم کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های شرکت سها کیش، افزود: یکی از کارهای در حال پیگیری ورود واکسن وباست. با توجه به اینکه یکی از مشکلات در سفرهای زیارتی بحثآب است، در این میان ممکن است وبا یکی از گزینه‌هایی باشد که زائران را به شدت تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

احسانی با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن وبا در وزارت بهداشت ثبت شده و مجوز ورود آن گرفته شده است، افزود: همچنین با معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر جلسه‌ای گذاشتیم که بتوان واکسن وبا را برای متقاضیان زائر و تمامی کسانی که می‌خواهند به عتبات عالیات بروند و همین‌طور برای افراد نیازمندی که در معرض آب‌های آلوده هستند فراهم کنیم تا انشاءالله این خدمت نیز همانند واکسن مننژیت ضمانت‌کننده سلامت زائران عزیز و افراد در معرض خطر قرار گیرد.

وی افزود: این مهم کار سنگینی است و احتیاج به این دارد که آن را در شورای راهبری سلامت جمعیت هلال‌احمر هم تصویب کنیم و بتوانیم آن را به‌عنوان یک خدمت پایدار انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت بازرگانی سها کیش در خصوص آخرین داروهای وارد شده نیز خاطر نشان کرد: در حال حاضر داروهای تک‌نسخه‌ای که وارد می‌کنیم بیشتر بیماران آرتریت روماتوئید، بیماران درگیر سرطان و دارای مشکلات متابولیک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز