خبرگزاری کار ایران

سیاست‌های وزارت بهداشت برای ذائقه‌سازی سالم کودکان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۷۷

سیاست ما براین است که با اعطای نشان ایمنی و سلامت به محصولات باکیفیت، تولیدکنندگان آنها را به سمت ارائه محصولات ممتاز هدایت کنیم.

مدیر کل فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، سیاست های وزارت بهداشت برای ذائقه سازی سالم کودکان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از سازمان غذا و دارو، هدایت حسینی با تاکید براینکه باید ذائقه کودکان را به سمت منطق صحیح مصرف مواد غذایی هدایت کرد، افزود: سیاست ما براین است که با اعطای نشان ایمنی و سلامت به محصولات باکیفیت، تولیدکنندگان آنها را به سمت ارائه محصولات ممتاز هدایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین چراغ راهنمای تغذیه‌ای در آینده نزدیک روی بسته بندی محصولات درج خواهد شد تا به سمت توسعه مصرف غذا های مفید و نهی عملیاتی عادات غذایی مضر حرکت کنیم.

وی گفت: به دلیل مهم و موثر بودن ذائقه سازی در فرهنگ سلامت، باید از کودکی آموزش هایی به کودکان داد تا با منطق صحیح به سمت مصرف مواد غذایی سالم پیش روند.

مدیرکل فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو یادآور شد: اگر از روز های نخستین به کودکان غذای شور بدهیم تمایل کودک به سمت غذاهای شور گرایش می یابد و چون این عادت در او نهادینه می شود و در بزرگسالی ممکن است دچار پرفشاری خون و بسیاری مشکلات دیگر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز