خبرگزاری کار ایران

وزیربهداشت:

اتمام طرح‌ها در حوزه سلامت، بیش از ۳۰ سال زمان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۳۱

دولت نیازمند حمایت خیرین در حوزه سلامت است و در همه جای دنیا دولت‌ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کنند و عمدتا مردم در بخش خدمات، سرمایه گذاری می‌کنند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه بی‌تردید دولت به تنهایی قادر به رفع همه مشکلات مردم در حوزه سلامت نیست، گفت: اتمام طرح‌ها در حوزه سلامت و در بخش دولتی، بیش از ۳۰ سال زمان نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی تصریح کرد: این در حالی است که در حاشیه استان تهران و شهرستان‌هایی مانند ملارد، شهرقدس و شهریار جمعیت بسیار بزرگ کارگری با وضع درآمدی زیر متوسط زندگی می‌کنند و این شهرستان‌ها با جمعیت بیش از یک میلیون نفر، فاقد امکانات مناسب بهداشتی و درمانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش شرق تهران و شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا نیز وضعیت به همین منوال است و مردم این منطقه از حداقل امکانات و خدمات درمانی لازم برخوردار هستند.

وزیر بهداشت یادآور شد: دولت نیازمند حمایت خیرین در حوزه سلامت است و در همه جای دنیا دولت‌ها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کنند و عمدتا مردم در بخش خدمات، سرمایه گذاری می‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه وزارت بهداشت از واگذاری خدمات به بخش خصوصی استقبال می‌کند، افزود: حمایت از تمام نیک اندیشان و نیکوکاران را وظیفه خود می‌دانیم و ‌‌نهایت کمک و همکاری را با اینگونه اقدامات خیرخواهانه که با فطرت الهی و رفتار و اخلاق و فرهنگ اجتماعی ما هماهنگ است به کار خواهیم گرفت و افتخار می‌کنیم که با تمام وجود همراه شما خیرین هستیم.

وزیر بهداشت با اشاره به نحوه روند پیشروی پروژه فوق تخصصی ۸۰۰ تختخوابی مهدی کلینیک در تهران ضمن قدردانی از تلاش‌های یک ساله عوامل اجرایی این طرح گفت: امیدواریم این کلینیک فوق تخصصی در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد و در حضور واقفین، شاهد کاهش درد و آلام مردم عزیز کشورمان باشیم.

هاشمی وزیر بهداشت ضمن قدردانی از خانواده مرحوم حاج محمدحسین گرامی(خیران مشارکت کننده در ساخت مهدی کلینیک) افزود: کار نیک مشعل فروزانی است که همچنان پرفروغ خواهد ماند و خاموش نمی‌شود و تا روز قیامت برکات و حسنات کار خیر باقی خواهد ماند.

وی با یادآوری اینکه پروژه مهدی کیلینیک یک پروژه الهی، انسانی و ماندگار است، اظهار امیدواری کرد که این طرح تا سال آینده - طبق آنچه که مشاور و پیمانکاران این پروژه وعده داده‌اند - پیشرفت‌های لازم را کرده باشد و تا قبل از پایان دولت بتوانیم جشن بهره برداری از این مجموعه را برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز