خبرگزاری کار ایران

امضای سند همکاری میان دو نهاد پزشکی ایران و تونس

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۶۳

بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های آتی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و تبادلات علمی و انتقال تجربه مطابق قوانین دو طرف میسر خواهد شد.

سند همکاری بین بیمارستان مرکز طبی کودکان و مرکز تحقیقات نقص ایمنی با انستیتو پاستور تونس به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایلنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های آتی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و تبادلات علمی و انتقال تجربه مطابق قوانین دو طرف میسر خواهد شد.

سند همکاری یادشده به امضای دکتر «نیما رضایی» مدیر مرکز طبی کودکان و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نقص ایمنی و دکتر «اصغر آقامحمدی» رئیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر «حشمی لوزیر» و دکتر «ریدها بربوش» رئیس دپارتمان ایمونولوژی از انستیتو پاستور تونس رسید.

گفتنی است پیش از این نیز تفاهم نامه های همکاری بین مرکز طبی کودکان ایران و مراکز دانشگاهی آمریکا و اروپا شامل بیمارستان کودکان بوستون(دانشگاه هاروارد)، بیمارستان کودکان سیاتل(دانشگاه واشنگتن)، دانشگاه راکفلر(نیویورک)، دانشگاه اموری(آتلانتا)، انستیتو تحقیقاتی آلرژی و ایمونولوژی لاهویا(کالیفرنیا) و نیز مرکز تحقیقات پزشکی مولکولی از آکادمی علوم اتریش، دانشگاه استراسبورگ(فرانسه) و بیمارستان های دانشگاهی در ژنو(سوئیس)، ورشو(لهستان)، آتن(یونان)، سائوپائولو(برزیل)، باکو(آذربایجان)، بلاروس و فرایبورگ و دوسلدولف(آلمان) مطابق قوانین دانشگاه به امضا رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز