خبرگزاری کار ایران

نوربخش:

توسعه نباید با پایمال کردن حقوق گروهی از مردم ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۴۵

با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد سعی کرده‌ایم که تنها نگاهمان محدود به یک صندوق بیمه نباشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ما نمی‌توانیم به سمتی حرکت کنیم که توسعه با پایمال کردن حقوق گروهی از مردم ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی نوربخش در همایش ملی رفاه اجتماعی در برنامه ششم توسعه ضمن بررسی برنامه های توسعه قبلی در حوزه رفاه اجتماعی گفت: قانون پنجم توسعه در بخش سلامت از قوام بیشتری برخورداربود اما در بخش های مختلف از جمله بخش بیمه چالش‌های بسیاری داشت از جمله آن که در آن بیمه‌های تجاری و اجتماعی خلط مبحثپیش آمده بود.

وی با بیان اینکه در اسلام توسعه نمی‌خواهد عدالت را پایمال کند، گفت: ما نمی‌توانیم به سمتی حرکت کنیم که توسعه با پایمال کردن حقوق گروهی از مردم ایجاد شود.

نوربخش افزود: در تدوین توسعه برنامه ششم دو سند بالادستی یعنی قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما در تامین اجتماعی با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد سعی کرده‌ایم که تنها نگاهمان محدود به یک صندوق بیمه نباشد، بنابراین ضمن حل مشکلات کمیته‌ای را برای تدوین برنامه راهبردی سازمان ایجاد کرده‌ایم.

نوربخش ادامه داد: اکنون دبیرخانه این کمیته با برنامه‌ای علمی حدود شش ماه است که تشکیل شده و به نتایج خوبی نیز رسیده است که از دستاوردهای آن در زمینه تدوین برنامه ششم توسعه استفاده خواهیم کرد.

رییس سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمانی با این وسعت نمی‌تواند بدون برنامه راهبردی عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز