خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر خبر داد:

اعزام تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۴۴

۸۰ هزار بسته غذایی برای موقعیت‌های اضطراری و همچنین امکانات لازم برای اسکان ۴۰ هزار نفر کاربر جاده‌ای و درشرایط لازم برای درمان اضطراری ۱۸ هزار نفر آماده شده است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر گفت: تجهیزات راهداری طرح زمستانی امسال نسبت به سال گذشته ۲۰.۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیفی قائم مقام سازمان امداد و نجات و جمعیت هلال احمر کشورمان در مانور راهداری طرح زمستانی صبح امروز با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مرز مهران و کشور عراق اظهار کرد: امسال برای اولین بار تیم امدادرسان هلال احمر با ۲۵ دستگاه آمبولانس به مرز مهران و عراق اعزام شدند که با اعزام این تیم مسیر بین نجف تا کربلا در هر ۵ کیلومتر یک پایگاه امداد و نجات مستقر شده‌ است.

سیفی با اشاره به شروع طرح راهداری زمستانی و ادامه آن تا ۲۵ اسفند گفت: تجهیزات و پایگاه‌های امداد و نجات برای اجرای طرح راهداری زمستانی در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۱۱۸ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور برای خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای شناسایی و مستقر شده است که سعی کردیم مناطقی را شناسایی کنیم که در آن مناطق به حضور پایگاه‌ها نیاز بیشتری دارد.

وی با اشاره به تجهیزاتی که برای اجرای این طرح تعبیه شده است گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۲۵۶ انواع آمبولانس و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای این طرح به خدمت گرفته می‌شود همچنین ۱۷ فروند بالگرد امداد و نجات در استان‌ها به کار گرفته می‌شود.

سیفی ادامه داد: ۸۰ هزار بسته غذایی برای موقعیت‌های اضطراری و همچنین امکانات لازم برای اسکان ۴۰ هزار نفر کاربر جاده‌ای و درشرایط لازم برای درمان اضطراری ۱۸ هزار نفر آماده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز