خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت هلال احمر از ۷ قلوهای درگزی

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۶۵

سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به عنوان نخستین سازمان و با توجه به نوع فعالیت‌های خود در زمینه حمایت از نیازمندان، خدمات حمایتی به خانواده ۷ قلوهای درگزی ارائه می‌کند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از موافقت دبیرکل این جمعیت به‌منظور ارائه خدمات حمایتی به خانواده ۷ قلوهای درگزی خبرداد.

به گزارش ایلنا، فرحناز رافع با اعلام موافقت دکتر سید احمد موسوی برای حمایت از خانواده ۷قلوهای درگزی، گفت: بر این اساس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به عنوان نخستین سازمان و با توجه به نوع فعالیت‌های خود در زمینه حمایت از نیازمندان، خدمات حمایتی به خانواده ۷ قلوهای درگزی ارائه می‌کند.

وی گفت: قطعا اضافه شدن همزمان ۶ عضو جدید به این خانواده درگزی، آن‌ها را با مشکلات بسیاری مواجه کرده و لذا سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بر اساس وظیفه ذاتی و همسو با اهداف جمعیت هلال‌احمر مبنی بر تامین سلامت و حمایت از زندگی انسان‌ها، به عنوان نخستین سازمان، برای ارائه خدمات حمایتی و درمانی از این نوزادان و خانواده آن‌ها آماده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلا‌احمر افزود: به علاوه سعی داریم تا از طریق مشارکت‌جویی خیرین، نیکوکاران و داوطلبان جمعیت، در زمینه حمایت‌های مالی و کمک به نگهداری و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز مادر جوان این نوزادان، کمک‌های بیشتری بکنیم.

گفتنی است؛ شنبه شب گذشته خانواده‌ای درگزی در بیمارستان حضرت ام‌البنین(س) مشهد، صاحب ۷قلو شدند که متاسفانه یکی از نوزادان در دقایق ابتدایی فوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز