خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

یکی از دغدغه های اصلی دولت، سلامت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۸۹

در دولت های مختلف بخشی از حاشیه ها، مرتبط با حوزه سلامت بوده است اما تمام تلاش ما در دولت یازدهم این است که از این حاشیه ها عبور کنیم و می توانیم ادعا کنیم که اقداماتمان در این راستا مناسب و درخور توجه بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون بازار داغ شایعات بویژه با پیشرفت تکنولوژی و در فضای مجازی بسیار گسترده شده است.

به گزارش ایلنا از وزارت بهداشت، «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» در جلسه شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی افزود: یک شایعه می‌تواند تمام شهر و حتی کشور را دچار اضطراب و نگرانی کند.

وی خطاب به روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: بسیاری از اقدامات ما به عنوان مسوولان دولتی ممکن است جای نقد داشته باشد، بنابراین بازتاب اشتباهات ما از طریق روسای روابط عمومی و اطلاع رسانی چه در حوزه سیاست گذاری و چه در حوزه عمل بسیار حائز اهمیت است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در دولت های مختلف بخشی از حاشیه ها، مرتبط با حوزه سلامت بوده است اما تمام تلاش ما در دولت یازدهم این است که از این حاشیه ها عبور کنیم و می توانیم ادعا کنیم که اقداماتمان در این راستا مناسب و درخور توجه بوده است.

هاشمی با بیان اینکه نظام سلامت برای رسیدن به اهدافش نیاز به هم افزایی و کمک روابط عمومی ها و مراکز اطلاع رسانی همه دستگاه های اجرایی دارد، گفت: اکنون یکی از دغدغه های اصلی دولت، سلامت است.

وی تاکید کرد: باید تمام نیروی خود را به کار بگیریم چون دیگر مرحله تصمیم گیری و برنامه ریزی را سپری کردیم و وارد مرحله اجرایی شده ایم بنابراین باید بخشی نگری ها را کنار گذاشته و تمام دغدغه مان رساندن خدمت به مردم باشد.

وزیر بهداشت افزود: شخص ریاست جمهوری بارها در جلسات هیات دولت بر این نکته تاکید داشتند که سلامت باید دغدغه و حرف اصلی تمام وزرا و اعضای کابینه باشد و از آنجا که رهبر معظم انقلاب نیز از برنامه های تحول در نظام سلامت، حمایت و ابراز رضایت کرده اند، ضروریست همگی دست به دست هم دهیم و حوزه سلامت را که یکی از برنامه های اصلی دولت و کل نظام است، به نقطه مطلوب برسانیم.

هاشمی با اشاره به حمایت های مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه از وزارت بهداشت برای رسیدن به اهداف طرح تحول سلامت، خاطرنشان کرد: اکنون ریل گذاری اهداف ما درست انجام شده و حالا زمان آن است که همه ارکان نظام برای پیشبرد اهداف سلامت، همکاری های بین بخشی داشته باشند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه روابط عمومی ها کار سخت و با ارزشی در حوزه اطلاع رسانی به مردم دارند، گفت: طبق گفته امام(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز اقدامات دولت باید مکررا به گوش مردم برسد و موجب شاد کردن دل آنها شود.

هاشمی افزود: کسانی که عهده دار مسوولیت در روابط عمومی دستگاه های اجرایی هستند باید اقداماتشان به تداوم این باور که ملت و دولت از هم دور نیستند، کمک کند چون همه ما فرزندان همین نظام هستیم و مسوولیتی را به عهده گرفته ایم که مهمترین هدف آن رفع مشکلات مردم است.

وزیر بهداشت ضمن ارائه گزارشی از اهداف و دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان گفت: یکی از اصول تحقق یک نظام جامع سلامت، در کنار مدیریت و تولیت عالمانه و مشارکت هدفمند مردم، همکاری های بین بخشی است و وزارت بهداشت در راستای تحقق این هدف تفاهمنامه هایی را با وزارتخانه های مختلف امضا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز