خبرگزاری کار ایران

آسیب دیدگی ۱۴ شهر و ۴۸ روستای کشور بر اثر سیل

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۰۱

تاکنون ۱۴ شهر و ۴۸ روستا و منطقه عشایرنشین آسیب دیده است / ۷ تن به مراکز درمانی منتقل شده و یک نفر نیز سرپایی درمان شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با ارایه آخرین گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی ۱۹ استان گفت: تاکنون ۱۴ شهر از سیل آسیب دیده‌اند و به ۴ هزار ۳۰۰ نفر خدمت ارایه شده است.

به گزارش ایلنا از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر ناصر چرخ ساز درباره سیل و آبگرفتگی در کشور از دوم تا ۶ آذر افزود: ۹ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، فارس، کرمان، گیلان، مازندران، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در این مدت گرفتار سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ شهر و ۴۸ روستا و منطقه عشایرنشین آسیب دیده است، اظهار کرد: در این زمینه ۵٣٠ تن اسکان اضطراری داده شده و ۲۰ تن نجات داده و به مناطق امن انتقال داده شدند.

چرخ ساز با بیان اینکه سیل و آبگرفتگی در کشور ۱۳ مصدوم به همراه داشته است، گفت: ۷ تن به مراکز درمانی منتقل شده و یک نفر نیز سرپایی درمان شد.

وی با اشاره به عملیات تخلیه آب از ۲۵۰ واحد مسکونی، افزود: در این زمینه ۱۴۵ تیم عملیاتی، ۶۵ موتور پمپ و لجنکش به کار گرفته شد و ۱۰۰ دستگاه چادر، یک هزار و ۷۰۰ تخته پتو و ۳ هزار قوطی کنسرو در میان گرفتاران توزیع شد.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات امدادرسانی در استان خوزستان و فارس همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز