خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر به ایلنا خبر داد:

مصدومیت هزار و ۵۴۲ نفر در حوادثجاده‌ای استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۲۵

از آغاز طرح تابستانی امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر هزار و ۵۴۲ نفر در حوادثجاده‌ای استان مازندران دچار مصدومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: عملیات امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در سال جاری نسبت به سال گذشته در سطح کشور ۲/۱ افزایش داشته است.

حسین درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به طرح تابستانی امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر که از ۱۵ خرداد سال جاری شروع شده و تا ۵ مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: در مجموع از ابتدای ۱۵ خرداد سال جاری تا ۲۲ شهریورماه ۵ هزار و ۵۲۵ مورد عملیات امدادرسانی جاده‌ای در سطح کشور صورت گرفته است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۱۸ هزار و۷۵۰ نفر دچار حادثه جاده‌ای شده‌اند که از این تعداد ۱۳ هزار نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

وی گفت: ۴ هزار و ۶۱۱ نفر نیز در طی این مدت توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

درخشان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین اقدامات هلال احمر در حوادثجاده‌ای مربوط به رهاسازی مصدومان از خودرو‌ها بوده که تاکنون به هزار و ۱۲۲ مورد رسیده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیشترین عملیات امدادرسانی در حوادثجاده‌ای را در استان مازندران اعلام کرد و افزود: در این استان از آغاز طرح تابستانی امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر هزار و ۵۴۲ نفر در حوادثرانندگی دچار مصدومیت شده‌اند.

رئیس هلال احمر یادآور شد: در مجموع عملیات امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در سال جاری نسبت به سال ۹۲ در سطح کشور ۲/۱ افزایش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز