خبرگزاری کار ایران

توضیحات رییس جمعیت هلال احمر در مورد مرگ ۲ دانش آموز

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۳۰

۱۰ دانش آموز بدون توجه به تذکرات مربیان و بدون هماهنگی وارد دریا می‌شوند و متاسفانه دچار سانحه شده و ۲ نفر از این افراد جان خود را از دست می دهند که این اتفاق خارج از اردوگاه و در محوطه بیرونی اتفاق افتاده است.

رییس جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که برای وزارت علوم به شما پیشنهادی شده است، گفت: پیشنهادی در این دوره نشده است و هلال احمر بهتر از جاهای دیگر است.

به گزارش ایلنا؛ محمد فرهادی در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوگاه‌های کشور شاخه زیتون با اشاره به مرگ دو دانش آموز در اردوگاه بندر انزلی سازمان جوانان گفت: ‌ ۱۰ دانش آموز بدون توجه به تذکرات مربیان و بدون هماهنگی وارد دریا می‌شوند و متاسفانه دچار سانحه شده و دو نفر از این افراد جان خود را از دست می دهند که این اتفاق خارج از اردوگاه و در محوطه بیرونی اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های دانش آموزی به همراهی یک مربی هلال احمر و یک مربی از آموزش و پرورش در این اردوگاه مستقر هستند.

فرهادی با بیان اینکه از همان لحظه اول خانواده‌های این کودکان توسط مدیریت هلال احمر استان های مربوطه در جریان قرار گرفته و به سرعت به بندر انزلی اعزام شده اند، گفت: نفر دوم در کنار ساحل نشسته بود و برای کمک به نفر اولی که در حال غرق شدن بود به دریا می‌رود که با احیای امدادگران مجددا به زندگی بازگشته اما در ساعت ۶ صبح روز گذشته جان خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به تشییع جنازه این دانش آموزان گفت: این افراد با رضایت‌نامه والدین و گواهی پزشک به بندرانزلی اعزام می‌شوند و تحت پوشش بیمه نیز هستند و غرامت آنها پرداخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز