خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت تاکیدکرد:

ضرورت رسیدگی مناسب تر به وضعیت درمانی مصدومان شیمیایی سردشت

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۹۹

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ماهانه حدود یک میلیارد تومان جهت ارائه خدمات درمانی و دارویی به مصدومان شیمیایی سردشت هزینه می‌کند.

وزیر بهداشت بر لزوم تشکیل کارگروهی برای رسیدگی مناسب تر به وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در نشستی با حضور حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به حضور ۱۴۰۰ مصدوم شیمیایی در شهرستان سردشت و ضرورت رسیدگی مناسب تر به وضعیت درمانی و دارویی مصدومان شیمیایی سردشت، بر تشکیل کارگروهی مشترک متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرف مدت ۱۵ روز آینده تأکید کرد.

وزیر بهداشت همچنین راه‌اندازی کلینیک ویژه‌ای برای ارائه خدمات مناسب درمانی و دارویی را پیشنهاد داد و تاکید کرد: به منظور جلوگیری از دوگانگی و موازی‌کاری بهتر است تولیت و مدیریت اجرایی این کلینیک به صورت متمرکز صورت گیرد.

هاشمی در ادامه به اقدامات این وزارتخانه برای مصدومان شیمیایی سردشت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ماهانه حدود ۱ میلیارد تومان جهت ارائه خدمات درمانی و دارویی به این مصدومان هزینه می‌کند.

وزیر بهداشت با اشاره به سفر خود به سردشت، نشست مشترک با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران را فرصتی دانست که با همکاری و تعامل مشترک بتوان برای رفع مشکلات مصدومین شیمیایی سردشت راهکاری عملی پیدا کرد.

هاشمی تاکید کرد: باید شرایط را به گونه ایی فراهم کرد که مصدومین شیمیایی سردشت تمامی خدمات درمانی و دارویی را در همان محل زندگی خود دریافت کنند.

بنابراین گزارش در ادامه این نشست مشکلات مربوط به امور هزینه‌های دارویی و همچنین ضرورت امور توانبخشی مصدومان شیمیایی سردشت مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز