خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

مطالبه پرستاران درمورد کاهش اختلاف در پرداخت‌ها به حق است

کد خبر : ۱۸۰۷۵۸

به منظور پیگیری مطالبات و خواسته های پرستاران در این کمیسیون آنها باید نماینده ای را از بین خود تعیین کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به منظور پیگیری مطالبات و خواسته های پرستاران در این کمیسیون آنها باید نماینده ای را از بین خود تعیین کنند.

محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تجمع تعدادی از پرستاران روز چهارشنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: پرستاران این ادعا را داشتند که معاون پرستاری وزیر بهداشت پیگیر مطالبات آنها نیست.

وی با اشاره به اینکه به نمایندگی از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دربین پرستاران حضور پیدا کردم و مطالبات آنها را شنیدم افزود: آنها نماینده و سخنگوی خاصی ندارند از همین رو مطالبات خود را به صورت پراکنده مطرح می کنند.

قربانی به تفاوت فاحش پرداختها بین جامعه پرستاری و جامعه پزشکی اشاره کرد و افزود: زحمتهای اصلی را در اتاق عمل و مراکز بهداشتی جامعه پرستاری می کشد اما اختلاف در پرداختها بین جامعه پرستاری و جامعه پزشکی فاحش و به صورت معناداری است که تقریبا می شود گفت حق با جامعه پرستاری است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: از پرستاران خواستم نماینده ای را از بین خود تعیین کنند و در وهله بعد خواسته های خود را به طور مشخص بنویسند و بگویند که انتظارات مورد نظر آنها چیست تا در کمیسیون مطالبات آنها را پیگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز