خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

طرح تحول نظام سلامت زایمان‌های طبیعی را افزایش داده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۰۳

«یکی از بسته های این طرح، رایگان شدن زایمان طبیعی است که خوشبختانه از زمان اجرای آن، تعداد زایمانهای طبیعی در کشور افزایش یافته است.»

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دانشگاهی و دولتی، گفت: از زمان اجرای طرح، تعداد زایمان های طبیعی در کشور افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در جمع مردم دیشموک از توابع استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: دولت و مجلس باید همه کشور را با یک نگاه ببینند و در جهت اهداف والا و بلند حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا برای دستیابی به عدالت در همه موارد در کل مناطق کشور تلاش کنند.

وزیر بهداشت ملت ایران را ملتی آزاده افزود: ملت ایران به دنبال عزت و حقوق خود بوده و در جهت رفع کاستی های موجود نیز تلاش می کنند.

هاشمی دغدغه اصلی دولت را تامین آرامش مردم در معیشت بیان کرد.

وی در حال حاضر مهمترین مشکل کشور را بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده بیان کرد و گفت: باید از افرادی که می توانند به چرخه تولید داخل کشور سرعت بخشند و تولیدات داخلی را افزایش دهند حمایت شود، چرا که این موضوع، علاوه بر افزایش تولیدات داخلی منجر به ایجاد اشتغال نیز می شود.

هاشمی با اشاره به وجود پاره ای از مشکلات در حوزه بهداشت و درمان گفت: امید است بتوانیم با همکاری های بین بخشی و افرادی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، مشکلات موجود در این حوزه را برطرف نماییم.

وزیر بهداشت در ادامه سخنان خود بر اجرای بسته های طرح تحول نظام سلامت متناسب با شأن و منزلت ملت ایران در بیمارستانهای تحت پوشش وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: یکی از بسته های این طرح، رایگان شدن زایمان طبیعی است که خوشبختانه از زمان اجرای آن، تعداد زایمانهای طبیعی در کشور افزایش یافته است.

وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مرکز شبانه روزی قلعه رئیسی، مرکز بهداشتی درمانی جاورده و همچنین بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید کرد.

وی پس از ورود به شهرستان گچساران، از پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت کار فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز