خبرگزاری کار ایران

در نامه اعتراضی رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران طرح شد:

اعتراض جامعه پرستاری به تخصیص اعتبارات هدفمندی برای پزشکان

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۶۳

«یعقوب قدسیان در این نامه از نمایندگان مجلس خواسته است که با انجام وظایف نظارتی خود پیگیری کنند تا مشخص شود اعتباری که تحت عنوان درآمد ناشی از هدفمندی یارانه‌ها به وزارت بهداشت تخصیص داده شده چه مسیری را طی می‌کند.»

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با ارسال نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس نسبت به برنامه‌های وزارت بهداشت برای توزیع نامناسب منابع هدفمندی یارانه‌ها در حوزه سلامت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، یعقوب قدسیان در این نامه از نمایندگان مجلس خواسته است که با انجام وظایف نظارتی خود پیگیری کنند تا مشخص شود اعتباری که تحت عنوان درآمد ناشی از هدفمندی یارانه‌ها به وزارت بهداشت تخصیص داده شده چه مسیری را طی می‌کند.

در بخشی از این نامه آمده است: چرا اکنون می‌خواهند هزینه کنند پزشکان در بیمارستان‌ها و مناطق محروم حضور بیشتری داشته باشند؟ مگر قانون برای حضور آن‌ها نداشته‌ایم؟ مگر طرح خدمت در مناطق محروم برای پزشکان نداریم؟ چرا به جای اجرای قوانین به باج‌خواهی این قشر ۷ درصدی نظام سلامت پاسخ می‌دهید و با قانون‌ گریزان برخورد نمی‌کنید؟ چرا ابتدا مردم و بعد کارکنان نظام سلامت از سهم هدفمندی یارانه‌ها کمترین بهره‌ را می‌برند؟ علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. معاون پرستاری وزارت بهداشت همچون گذشته مدافع حقوق پرستاران باشد و آرامش حاکم بر جامعه پرستاری را حفظ کند تا مردم نیز از این آرامش بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز