خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به ایلنا خبر داد؛

تدوین نقشه جامع امداد و نجات هلال احمر در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۱۰

آموزش، بالابردن توان نجاتگران و امدادگران با نگاه پایگاه محوری و شعبه محوری، تقویت ناوگان امدادهوایی، تقویت پایگاههای جاده ای و پیشگیری وآموزش همگانی با نگاه هرخانواده یک امدادگر به منظور رساندن زمان امدادرسانی به حداقل ازالویت های این سازمان درسال ۹۳ است.

ایلنا: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام بخشی از برنامه های این سازمان در سال ۹۳ از تدوین نقشه جامع امداد و نجات خبر داد.

" پیرحسین کولیوند " در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد برنامه های سازمان امداد و نجات هلال احمر در سال ۹۳ گفت: آموزش، بالابردن توان نجات گران و امدادگران بانگاه پایگاه محوری و شعبه محوری، تقویت ناوگان امدادهوایی، تقویت پایگاههای جاده ای و پیشگیری و آموزش همگانی با نگاه هر خانواده یک امدادگر به منظور رساندن زمان امدادرسانی به حداقل از اولویت های این سازمان در سال ۹۳ است.

وی همچنین از تدوین نقشه جامع امداد و نجات در سال آینده خبر داد و افزود: تمام استانداردها مبنی براینکه در چه مسافت ها و در چه محل هایی باید پایگاه داشته باشیم و همچنین چه تعداد پایگاه و نیرو باید تدارک ببینیم و اینکه چه تجهیزاتی مورد نیاز است، در این نقشه جامع وجود دارد.

کولیوند با اشاره به اینکه امسال همچنین به دنبال ایجاد یک مرکز تحقیقات بین المللی امداد و نجات هستیم، افزود: مرکز تحقیقات بین المللی به ما کمک می کند تا دریابیم در دنیا چه اقداماتی در حال انجام است و همچنین کارهای تحقیقاتی و پژوهشی امداد و نجات را به صورت علمی، آکادمیک و حتی عملیاتی و کاربردی بررسی، تجزیه و تحلیل کنیم تا از بین آنها مقالات و راهکارهای خیلی خوبی بدست بیاوریم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: نقشه جامع امداد و نجات را امسال براساس بضاعت هایمان تکمیل می کنیم تا نقشه راه مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز