خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد شهید در گفت وگو با ایلنا؛

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در سال ۹۳ اجرایی می‌شود

کد خبر : ۱۵۴۷۳۵

از اقدامات مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۲ انجام آسیب‌شناسی و تنظیم رویکرد‌های خود بر این اساس بوده است / بنیاد شهید برنامه ۴ ساله خود را در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم کرده است.

ایلنا: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرایی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در سال ۹۳ خبر داد و گفت: ۶۵ برنامه برای اجرا در ۴ سال آینده توسط بنیاد تدوین شده است.

سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد عملکرد بنیاد در سال ۹۲ به خبرنگار ایلنا گفت: از اقدامات مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۹۲ انجام آسیب‌شناسی و تنظیم رویکرد‌های خود بر این اساس بوده است.

وی افزود: تمرکز بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعامل با دستگاه‌ها و توانمند سازی جامعه ایثارگران از جمله رویکردهای مهم بنیاد در سای ۹۲ بوده است.

انصاری ادامه داد: بر اساس این سه رویکرد مهم، بنیاد شهید برنامه ۴ ساله خود را در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم کرده است. برای این ۴ سال ۶۵ برنامه تنظیم شده است که امیدواریم بتوانیم این برنامه‌ها را عملی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قانون جامع خدمات رسانی به ایثار گران را در سال ۹۳ اجرایی خواهیم کرد و همچنین توسعه صندوق سلامت که در سال ۹۲ آن را شروع کرده‌ایم در سال ۹۳ در دستور کار ما قرار دارد تا بتوانیم تعداد بیشتری از جامعهٔ ایثارگری تحت پوشش این صندوق قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز