خبرگزاری کار ایران

ساخت بیمارستان امام سجاد(ع) در کربلا با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۲۰

بیمارستان امام سجاد(ع) با ۶۵ میلیارد تومان سرمایه از محل کمک‌های مردمی در هفده بخش تخصصی و شش اتاق عمل مجهز با هفتاد و پنج درصد تخفیف برای زائران امام حسین(ع) خدمات پزشکی و بهداشتی ارایه می‌کند.

ایلنا: رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در جریان بازدید از مراحل پایانی اجرای پروژه بزرگ بیمارستان امام سجاد(ع) در کربلای معلی اعلام کرد این بیمارستان برای ارایه خدمات پزشکی به زایران طی شش ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، " حسن پلارک " در این باره گفت: این بیمارستان با ۶۵ میلیارد تومان سرمایه از محل کمک‌های مردمی در هفده بخش تخصصی و شش اتاق عمل مجهز با هفتاد و پنج درصد تخفیف برای زائران امام حسین(ع) خدمات پزشکی و بهداشتی ارایه می‌کند.

وی افزود: طرح ساخت این مرکز بهداشتی و درمانی در زمینی به وسعت ۲۰۶۷ متر و زیربنای ۱۲هزار مترمربع با ۱۷ بخش و ۱۲۰ تخت بیمارستانی در ۶ طبقه ساخته شده که در حال حاضر در مرحله تامین تجهیزات قرار دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان ساخت: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی امام سجاد(ع) با بخشهای دندانپزشکی، اطفال، چشم پزشکی، زنان و زایمان، ناباروری، پاتولوژی، پوست، اورتوپدی، گوش، حلق و بینی، واحد CCUوICU، آندوسکوپی و کولونوسکوپی، اتاقهای عمل، بستری اورژانس جهت رفاه حال زائرین و مجاورین حرمهای شریفه در کربلای معلی از پروژه‌های اجرایی ستاد قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز