خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر:

اجرای طرح مروجین سلامت به منظور کاهش تلفات در چهارشنبه سوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۶۱

با کمک پزشکان، پیراپزشکان و خیرین به مربیان و اولیا کودکان و نوجوانان به منظور کاهش خطر در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه سوری مشاوره و آموزش می‌دهیم.

ایلنا: ‌رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از اجرای طرح مروجین سلامت در سراسر کشور به منظور کاهش تلفات در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ " فرحناز رافع " در حاشیه نشست خبری طرح ملی فرشتگان رحمت که امروز برگزار شد، گفت: برای سومین سال متوالی طرح مروجین سلامت در سراسر کشور به ویژه کلان شهر‌ها اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با کمک پزشکان، پیرا پزشکان و خیرین به مربیان و اولیا کودکان و نوجوانان به منظور کاهش خطر در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه سوری مشاوره و آموزش می‌دهیم.

رافع با اشاره به اینکه اجرای طرح مروجین سلامت به دنبال آگاه سازی مردم برای کاهش رفتار‌های پرخطر در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه سوری است، افزود: این طرح با مشارکت نیروی انتظامی آموزش وپرورش و بهداشت و درمان اجرامی شود.

وی از استقرار چادر در برخی مناطق خبرداد و افزود: فیلم‌هایی درباره سوانح سوختگی در چهارشنبه سوری در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا شاهد کاهش تلفات در روزهای پایانی سال باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز