خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به ایلنا خبر داد؛

لغو پروانه طبابت پزشکان زیر میزی بگیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۹

در هیچ جای دنیا هیچ گروهی از تخصص‌های پزشکی این اندازه درآمد ندارند این درحالی است که در آمدهای برخی از پزشکان در ایران خارج از چارچوب است بدون اینکه مالیاتی هم بدهند اما ادعایشان هم زیاد است.

ایلنا: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به پدیده زیر میزی گفت: آقایانی که امروز برای زیر بار قانون نرفتن حرف دارند، افرادی هستند که درآمد‌های چند صد میلیونی دارند.

" محمد حسین قربانی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد زیاده‌خواهی و اخذ زیر میزی از سوی برخی از پزشکان گفت: تعرفه‌ها هر چقدر باشد همه آقایان باید به اجرای قانون تن بدهند زیرا یک قانون ضعیف بهتر از نبود قانون است.

وی با تاکید برا ینکه همه باید تابع قانون باشند افزود: وجود برخی مشکلات در حوزه سلامت دلیل نمی‌شود که قانون از سوی عده‌ای اجرا نشود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: عده قلیلی از پزشکان دامنه جامعه پزشکی را لکه دار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بهداشت و درمان مجلس به طور جد پیگیر مسئله زیر میزی هستند افزود: البته وزیر بهداشت هم پیگیر این قضیه است اما ما هم پیگیری می‌کنیم.

قربانی تصریح کرد: همه پیگیری‌های کمیسیون بهداشت و درمان است که باعثشده بحثزیر میزی، کمبود‌ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان امروز بر روی میز باشد.

وی با بیان اینکه حرکت خوبی برای برخورد با پدیده زیر میزی شروع شده است افزود: آقایانی که امروز برای زیر بار نرفتن قانون حرف دارند افرادی هستند که درآمدهای چند صد میلیونی دارند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: در هیچ جای دنیا هیچ گروهی از تخصص‌های پزشکی این اندازه درآمد ندارند این درحالی است که در آمدهای برخی از پزشکان در ایران خارج از چارچوب است بدون اینکه مالیاتی هم بدهند اما ادعایشان هم زیاد است.

قربانی در باره اقدامات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای برخورد با پدیده زیر میزی گفت: گام اول ما همین مجاب کردن آقایان به اجرای قانون است و وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی نیز هر یک باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

وی به انتشار اسامی تعدادی از پزشکان زیر میزی بگیر اشاره کرد و افزود: همانطور که شاهد انتشار اسامی چند نفر از این پزشکان زیر میزی بگیر بودیم اگر این اقدام از سوی برخی از پزشکان ادامه داشته باشد معاونت درمان نظام پزشکی و در جایی که نیاز باشد تعزیرات دادگستری ورود پیدا خواهند کرد و با افرادی که حاضر به اجرای قانون نیستند برخورد خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: علاوه بر این، اگر نیاز باشد، به لغو پروانه طبابت آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ممکن است اسامی دیگری از پزشکان زیر می‌زی بگیر منتشر شود گفت: اگر نیاز باشد این کار صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز